Simplify Blog

Simplify  |  29 noiembrie 2021

Care sunt strategiile de marketing digital care îți vor aduce mai multe vânzări?

Marketingul și vânzările merg mână în mână, iar acesta este motivul pentru care cu cât te implici mai mult în strategia ta de marketing digital, cu atât afacerea ta va fi mai de succes. Sigur, dacă începi de la 0 nu este neapărat ușor, dar cu timp și resurse informaționale, oricine poate construi o strategie […]

Simplify  |  22 noiembrie 2021

Cele mai importante sfaturi pentru a economisi timp și a converti mai mulți clienți de Black Friday

Numărătoarea inversă deja a început! Momentul de cumpărare mult așteptat atât de magazinele online, cât și de clienți, este Black Friday, iar comenzile din această perioadă au devenit și ele mai complexe. Mesajele de vânzare pe care magazinul tău online le transmite, fie prin imaginea pe care o promovează sau prin text în sine, trebuie […]

Simplify  |  11 noiembrie 2021

Magazinul tău online este pregătit pentru Black Friday?

Ceea ce a început ca o tradiție americană a devenit de mult timp un fenomen mondial – Black Friday. Consumatorii din întreaga lume așteaptă cele mai bune oferte, iar brandurile și magazinele vin în întâmpinarea lor. Din cauza pandemiei de Covid-19, și anul acesta cumpărăturile vor fi diferite față de ceea ce am experimentat în […]

Simplify  |  08 noiembrie 2021

La ce se uită clienții când fac cumpărături de Black Friday

Digitalizarea accelerată a ultimilor ani, cu precădere a perioadei pandemice, a venit cu multiple avantaje, atât pentru magazine, cât și pentru cumpărători. Iar dacă magazinele au acum posibilitatea de a oferi servicii personalizate, de a interacționa cu clienții și de a colecta feedback într-un mod mult mai personal, clienții au mult mai multe opțiuni de […]

Simplify  |  01 noiembrie 2021

3 statistici după care să-ți construiești strategia de Black Friday

Anul acesta aniversăm 10 de ani de când Black Friday a fost introdusă pentru prima dată în România, iar succesul de care se bucură această zi a făcut ca un număr din ce în ce mai mare de magazine să se alăture celui mai mare eveniment de shopping din an. Iar dacă în trecut marii […]

Simplify  |  26 octombrie 2021

5 moduri prin care magazinele online pot câștiga loialitatea Gen Z

Dacă printre clienții magazinului tău online se numără și cei care fac parte din Gen Z, cu siguranță trebuie să citești acest articol. Generația Z este alcătuită din oameni născuți de la mijlocul anilor 90 până la mijlocul anilor 2000, ceea ce înseamnă că, în ultimii ani, ei sunt cei care au terminat facultatea și […]

Simplify  |  18 octombrie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 8 – Bune practici pentru magazinul tău online oferite de GPeC Andrei Radu, CEO  & Fondator al GPeC – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din România și Europa de Est Ce reprezintă GPeC? Gala GPeC reprezintă foarte multe. Am pornit în urmă cu 16 ani de zile ca o gală […]

Simplify  |  27 septembrie 2021

Cum să folosești social media în strategia de business e-commerce?

Conceptul de social media a evoluat de la principalul rol pentru care a fost creat: de la a conecta oamenii, până la a deveni un puternic canal de vânzare pentru diverse business-uri care se desfășoară în online. Pe măsură ce platformele au crescut și au adunat din ce în ce mai mulți utilizatori, acestea s-au […]

Simplify  |  20 septembrie 2021

5 trenduri care definesc comportamentul consumatorului online în 2021

Pandemia a obligat consumatorii să își schimbe o parte din obiceiuri și să adopte unele noi, iar pe măsură ce comerțul electronic se maturizează rapid în Europa, este momentul pentru următoarea etapă a creșterii online. Astăzi, nu se mai pune problema dacă oamenii vor face cumpărături online, ci cât de frecvent vor cumpăra, cât vor […]

Simplify  |  06 septembrie 2021

Cum poți transforma managementul livrărilor într-o strategie eficientă pentru campaniile Back to School și Black Friday 2021

Pentru industria de e-commerce, Back to school, Black Friday și sărbătorile de iarnă sunt următoarele campanii de promovare a vânzărilor. Ca și anul trecut, din cauza contextului pandemic, și în 2021, campaniile vor fi nevoite să se orienteze semnificativ pe clienții online. Cei care dețin un business care se bazează pe vânzările venite din mediul […]

Simplify  |  17 august 2021

Rolul centrelor logistice în lanțul de aprovizionare al magazinelor online

Dezvoltarea unui business în industria de e-commerce și lansarea unui magazin online presupun multă muncă și o mulțime de decizii. Din acest motiv, este important ca orice antreprenor să fie cât mai bine informat încă de la început. Centrele logistice joacă un rol cheie în comerțul electronic, deoarece determină unde îți vei stoca inventarul, cât […]

Simplify  |  27 iulie 2021

Importanța packaging-ului ca instrument de vânzări

Înainte să citești acest articol este foarte probabil să fi dat o comandă online sau să fi fost contact de o firmă de curierat. Nu mai este nicio noutate faptul că online shopping-ul este într-o creștere continuă, iar întreaga industrie de e-commerce se dezvoltă rapid. Pentru business-urile e-commerce, livrarea și partea de fulfillment reprezintă cel […]

Simplify  |  09 iulie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Comportamentul cumpărătorilor online: tips & tricks Despre ce vorbim astăzi? La invitația prietenilor de la Simplify, o să vorbim puțin despre cumpărături, cumpărătorii online și comportamentul lor. O să încep cu o veste proastă și una bună. Vestea proastă este că nu există o rețetă magică prin care să aduci cumpărătorii online la tine în […]

Simplify  |  01 iulie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 7 – Cum îți face Simplify viața mai ușoară și ție și afacerii tale? Cine este Simplify? Mă bucur să am ocazia de a discuta cu partenerii, potențialii noștri clienți, cu piața în general. Cine suntem noi? În primul rând suntem o gașcă, o echipă, care merge spre aceeași direcție, de a fi mai […]

Simplify  |  28 iunie 2021

ERP: Beneficiile automatizării procesului de e-fulfillment

Indiferent dacă afacerea ta online este una mare sau mică, există mai multe beneficii ale ERP de care compania ta ar putea beneficia. Software-ul de planificare a resurselor unei întreprinderi (ERP – Enterprise Resource Planning) este utilizat pentru a gestiona cele mai importante procese ale unei companii: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor, managementul riscurilor și conformitatea, […]

Simplify  |  25 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 6: Importanța componentei digitale pentru serviciile de e-fulfillment Ce face un Digital Transformation Director în Simplify? Responsabilitatea mea principală este finalizarea planului făcut pentru următorii 3-5 ani – Master Planul IT, cum îi mai spunem noi. Rolul este acela de a finaliza proiectele care ne vor duce către viziunea pe care noi am avut-o […]

Simplify  |  23 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 5: Cum poți face față unui număr crescut de vizitatori simultan? Ce este Clusters CS? Clusters CS este un sistem de management pentru servere, de web hosting. Dacă avem un site de prezentare, un blog sau un magazin online, el trebuie să stea pe un server, într-un data center și anumite soft-uri de pe […]

Simplify  |  23 iunie 2021

Sezonul 1 - How to Simplify your business

Episode 4 – Cum afectează legislația GDPR magazinele online? Câteva cuvinte despre AA Data Box? AA Data Box s-a născut din pasiunea mea și a partenerei mele, avocata Alis Pătlăgeanu, pentru acest domeniu, Data Privacy. Ea se ocupă de partea juridică, iar eu de securitatea informațiilor și bineînțeles de partea de management a programelor de […]

Simplify  |  14 iunie 2021

Cum poți crește vânzările prin descrieri atractive ale produselor?

Orice vizitator nou care intră pe site-ul tău rătăcește mai întâi prin paginile diferite ale categoriilor de produse. Apoi, dacă este interesat de ceva, face click pe produs. Primele interacțiuni de navigare pe care un vizitator le are cu website-ul magazinului sunt semnificative. De aceea, ar trebui să te asiguri că pagina nu este una […]

Simplify  |  09 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 3 – Integrarea de tip marketplace, ce este și cum te poate ajuta să îți scalezi afacerea? Cine este easySales? easySales este o platformă SaaS, un produs prin care încercăm să standardizăm și să automatizăm e-commerce-ul. Prin asta încercăm să creăm o nouă platformă, un nou fel de a face e-commerce în România într-un […]

Simplify  |  07 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 2: Beneficiile unei platforme de tipul multi-carrier shipping Cine este Innoship? Innoship este o companie de tehnnologie care ajută companiile din e-commerce să își administreze eficient propriile contracte de curierat, rezultând un beneficiu de cost, creștere de calitate a serviciului de livrare și o experiență mai bună a clientului final. Care ar fi beneficiile […]

Simplify  |  02 iunie 2021

Shopping cart abandonment

Ce este și cum îmbunătățești experiența consumatorului Doar un mic exercițiu de imaginație: cum ar fi ca experiența de cumpărături din lumea reală să se asemene câteodată cu cea din online? Să poți intra într-un magazin, să adaugi toate produsele pe care vrei să le cumperi într-un coș, dar la final să nu le achiziționezi. […]

Simplify  |  25 mai 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 1 – De ce să externalizezi procesul de e-fulfillment? Cui se adresează Simplify? Simplify se adresează tuturor oamenilor care vor produse simple și rapide, tuturor celor care sunt specialiști în e-commerce, atât antreprenorilor cât și marilor corporații, tuturor celor care promovează acest produs de e-commerce în piață. Care a fost experiența ta cu antreprenorii […]

Simplify  |  10 mai 2021

10 motive pentru care este important să ai un website propriu

Afacerile mici și medii se confruntă cu un nou adevăr – aproape toată lumea s-a mutat în online. În prezent, consumatorii/utilizatorii, după cum se poate observa, sunt mai tot timpul cu nasul în ecranele telefoanelor lor. Iar, după cum bine știm, în primăvara lui 2020, majoritatea lumii a intrat în lock-down, multe business-uri fiind forțate […]

Simplify  |  04 mai 2021

E-Commerce vs. Marketplace

Unde ar trebui să-ți vinzi produsele online? Întotdeauna antreprenorii caută să găsească canale de vânzare cât mai eficiente pentru business-urile pe care le dețin, iar de cele mai multe ori aceștia se văd nevoiți să aleagă. Dacă afacerea ta înseamnă vânzarea de produse online, cum faci alegerea între un e-commerce website și un marketplace, mai […]

Simplify  |  27 aprilie 2021

Cum influențează e-commerce-ul piața logistică și activitatea companiilor conexe?

Bogdan Alecu – Senior Editor, Ziarul Financiar Cosmin Căpățânanu – Director Comercial Simplify M: Bună ziua. Îl avem alături de noi pe Cosmin Căpățâneanu, directorul comercial pentru Simplify by KLG. Salut, Cosmin! Cosmin: Salut, Bogdan! Vă mulțumesc foarte mult pentru invitația de azi. M: Mulțumesc că ești alături de noi! Cosmin, explică-ne puțin, ce înseamnă […]

Simplify  |  27 aprilie 2021

Cealaltă industrie din comerțul online: cum vinzi fără să te preocupi de transport sau depozit

Simplify, un serviciu local nou de e-fulfillment Magazinul se mută, de fapt, în zona de warehouse, depozitare, acolo sunt produsele prezente, listate, iar Simplify vine cu un ecosistem care aduce clienților din zona de ecommerce o soluție integrată. Putem începe cu 50 de comenzi pe zi și garantăm volume până la un nivel de mii […]

Simplify  |  07 aprilie 2021

E-fulfillment, ce este și cum te poate ajuta să îți scalezi afacerea

Afacerile magazinelor online de succes au toate un lucru în comun: serviciile extraordinare de e-fulfillment. Indiferent de tipul de afacere, visul oricărui antreprenor este să realizeze scalarea business-ului deținut și de ce nu, chiar internaționalizarea acestuia. Iar, când ne referim la un magazin online, această sarcină este una și mai dificilă și necesită eforturi considerabile, […]