Episodul 6: Importanța componentei digitale pentru serviciile de e-fulfillment

  1. Ce face un Digital Transformation Director în Simplify?

Responsabilitatea mea principală este finalizarea planului făcut pentru următorii 3-5 ani – Master Planul IT, cum îi mai spunem noi. Rolul este acela de a finaliza proiectele care ne vor duce către viziunea pe care noi am avut-o acum un an și jumătate, în momentul dezvoltării acestui plan.

  1. Ce rol joacă componenta digitală în general în e-fulfillment?

La momentul de față, componenta digitală este cea mai importantă. Ne-am dat seama de asta acum aproximativ un an, înainte de a începe pandemia, că fără componenta IT, nu putem funcționa.

A fost un moment în care ne-am oprit și ne-am gândit cum ne putem îndrepta spre această digitalizare. Ne-am dat seama că fără ea nu putem, așa că am luat multiple măsuri, am schimbat soft-urile și ne-am concentrat pe integrarea acestei infrastructuri, a tuturor soft-urilor noastre și ale clienților, să funcționeze toate împreună.

  1. Cel mai important lucru învățat în pandemie?

Cel mai important lucru învățat în ultima perioadă este că nu putem ajunge unde ne dorim fără oamenii pe care îi avem în companie.

Cel mai important lucru este să îi ajutăm pe colegii noștri să se dezvolte, în primul rând personal, și să le dăm oportunitatea de a face lucruri pe care înainte nici nu se gândeau să le facă.

  1. Descrie Simplify în 3 cuvinte pentru un antreprenor e-commerce

În primul rând simplitate, asta ne-am și dorit cu Simplify, tehnologie și inovație în același timp.