Servicii: de la click la ușă

Tu vrei să fie cât mai simplu, ei îți cer să fie cât mai rapid, iar noi venim cu soluția optimă pentru asta.

Cu Simplify poți externaliza întregul lanț logistic cu doar câteva clickuri. Uite câteva servicii pe care le-am creat special pentru tine.

Mereu în contact

Ai acces oricând la toate informațiile despre operațiunile pentru fluxurile tale, prin contul dedicat din portalul nostru web.

Integrare ERP

Ne integrăm cu orice sistem ERP pentru a optimiza și a automatiza procesele operaționale.

Aprovizionare

Simplify beneficiază de rețeaua KLG EUROPE care îți facilitează transport național și internațional aerian, terestru, feroviar și maritim.

Intrări de stocuri

Recepționăm, manipulăm și despachetăm toate produsele și toate operațiunile sunt sincronizate cu software-ul tău de gestiune sau direct cu magazinul tău online.

Depozitare

Beneficiezi de spațiu de depozitare pentru paleți și rafturi în depozitele noastre pentru ca stocurile tale să fie în permanență la dispoziție pentru orice proces de fulfillment – de la identificarea și selectarea produselor până la logistica retururilor.

Recepția comenzilor

Imediat ce un client a făcut o comandă pe site-ul tău, ajunge la noi și începem procesul de fulfillment. Fără timp pierdut.

Pregătirea comenzilor

Suntem gata de acțiune în orice moment. Ajutați de un sistem digital WMS propriu, oamenii noștri fac selecția și ambalarea produselor într-un timp scurt și fără riscul de a pierde informații.

Vamă și Servicii cu Valoare Adăugată

Clienților le place mereu să primească mai mult. Iar nouă ne place să oferim mai mult. De aceea cu Simplify ai o paletă largă de servicii extra: procesare și vămuire, creare de pachete (bundle), ambalare specială, etichetare sau re-etichetare.

Ambalare și etichetare

Ambalăm și etichetăm pachetele conform instrucțiunilor tale.

Optimizarea livrărilor

În aceeași zi, în ziua următoare, la locker sau orice alte opțiuni de livrare există pe piață – Simplify beneficiază de algoritmii de optimizare Innoship pentru a crește satisfacția clienților.

Urmărirea comenzilor

Clienții pot să vizualizeze fiecare comandă în parte, să vadă în ce stadiu este, data livrării sau orice alte informații. Urmărirea comenzilor crește încrederea clienților și crește eficiența proceselor tale logistice.

Logistica retururilor

Ai lucruri mai bune de făcut așa că ne ocupăm de toate procesele. Inclusiv de generarea etichetelor de retur, urmărirea, procesarea, controlul calității și reintroducerea retururilor în stoc.

Gestionarea documentelor

AWBuri personalizate, certificate de garanție sau promoționale – putem acoperi tot. Și avem la fel de multă grijă ca și tine.

Analize

Grafice de performanță, notificări de stoc, date de transport sau rapoarte zilnice – le colectăm, le organizăm și ți le prezentăm în diverse formate ca tu să poți lua decizii dinamice pentru optimizări operaționale.