Afacerile magazinelor online de succes au toate un lucru în comun: serviciile extraordinare de e-fulfillment.

Indiferent de tipul de afacere, visul oricărui antreprenor este să realizeze scalarea business-ului deținut și de ce nu, chiar internaționalizarea acestuia. Iar, când ne referim la un magazin online, această sarcină este una și mai dificilă și necesită eforturi considerabile, pe mai multe planuri.

Scalarea și internaționalizarea pot fi cel mai ușor obținute prin utilizarea unui serviciu de e-fulfillment, acesta te ajută să eficientizezi toate procesele legate de afacerea ta online și automat, să vinzi mai mult, mai repede.

Dar ce este, de fapt, e-fulfillment?

Procesul de e-fulfillment cuprinde mai multe lucruri: aranjarea produselor pe rafturile centrului de depozitare, alegerea și ambalarea comenzilor, timpii și metodele de expediere alese, iar toate acestea fac parte din operațiunile logistice.

Extinderea unei afaceri în online este unul dintre obiectivele principale ale oricărui antreprenor, iar acest lucru devine posibil atunci când procesele logistice și de transport sunt mutate către un singur furnizor, capabil să gestioneze tot ecosistemul operațiunilor de logistică. Astfel, datorită integrării tuturor serviciilor, acel business e-commerce beneficiază de transport, depozitare, ambalare produse, logistica retururilor, dar și de flexibilitate prin integrarea și optimizarea serviciilor de curierat printr-un singur furnizor.

Așadar, serviciul e-fulfillment presupune mai mult decât procedura de picking și ambalarea comenzilor, iar atunci când beneficiezi de o platformă integrată a celor mai buni furnizori de servicii e-commerce, afacerea magazinului tău online va funcționa perfect.

Mai jos, îți enumerăm cele mai importante beneficii ale externalizării serviciului de e-fulfillment prin Simplify:

  1. Câștigi timp pentru business-ul tău 

Suntem siguri că oricine poate spune cu mâna pe inima că motivul pentru care a deschis un magazin online, nu a fost acela de a-și petrece timpul împachetând cutii. 

Prin urmare, chiar dacă ai asemenea skill-uri și îți place să o faci cu orice ocazie, nu asta presupune să deții un asemenea business. 

Externalizarea logisticii magazinului tău online îți poate salva timp prețios, pentru ca tu să te ocupi de activitățile care sunt relevante pentru tine: vânzări, marketing, dezvoltare, etc. 

2. Acces facil la multiple marketplace-uri 

Visul oricărui antreprenor este să ajungă cât mai departe, pe cât mai multe piețe, cât mai rapid posibil. Dacă externalizezi serviciul de e-fulfillment, ai acces la parteneriate care te pot avansa cu ușurință pe multiple marketplace-uri, astfel poți să profiți de costurile optimizate cu curierii și rețeaua lor de distribuție. 

Așteptările clienților sunt deja mari și pe măsură ce piața de comerț electronic se extinde, acestea vor fi și mai mari. În această industrie, în care totul se mișcă rapid, ca și antreprenor, nu ar trebui să te mulțumești doar cu servicii ok, ci cu o funcționare perfectă a lor. 

Externalizează-ți logistica magazinului tău online și vei rămâne mai mult decât competitiv și eficient.

3. Plătești doar spațiul pe care îl ocupi. 

Este cât se poate de simplu: costurile fixe se transformă în costuri variabile. 

Poate pentru moment ți se pare că e mult mai ieftin dacă te ocupi tu de această parte, dar pe măsură ce crești, un serviciu de e-fulfillment te va ajuta să salvezi bani.  Imaginează-ți doar costurile lunare, care sunt implicate în momentul în care tu decizi să te ocupi intern de logistica magazinului tău online, indiferent dacă ai 100 sau 1000 de comenzi pe lună: chiria spațiului, utilitățile, oamenii, etc.  Dacă apelezi la un serviciu de e-fulfillment, costurile îți apar doar în momentul în care primești o comandă și pentru spațiul pe care îl ocupi. Și în plus, nu rămâi blocat în costuri pe termen lung sau chirii costisitoare, continui să beneficiezi de expertiza noastră și de prețuri speciale pentru ambalare și livrare.

4. Beneficiezi de o tehnologie avansată 

Un serviciu bun de e-fulfillment vine la pachet cu o tehnologie care îți ajută business-ul să devină mai eficient. Acest lucru include multiple integrări cu canalele tale de vânzare și alte programe de optimizare a proceselor, precum alegerea curierilor și optimizarea inventarului. Fără îndoială, prin externalizare, depozitarea, organizarea și livrarea produselor tale devin mult mai eficiente. Toată munca depusă pentru recepția, depozitarea și organizarea produselor ne revine nouă. Mai mult, prin alegerea externalizării acestui serviciu, se elimină și riscul multiplelor erori de livrare.  Tehnologia de inventariat, procesele automate, metodele simplificate de picking și ambalare și procedurile avansate de recepție și retur, asigură o procesare exactă și eficientă a tuturor comenzilor. 

5. O logistică a retururilor eficientă 

Logistica, în special, cea a retururilor, reprezintă o mare bătaie de cap. 

Ai lucruri mai bune de făcut în loc să te ocupi de generarea etichetelor de retur, urmărirea, procesarea, controlul calității și reintroducerea retururilor în stoc. 

Iar cel mai bun partener pentru asta, este un serviciu de e-fulfillment. 

6. Cel mai important: Câștigi fericirea clienților tăi 

Este binecunoscut faptul că atunci când ai clienți fericiți, aceștia nu numai că aleg să comande din nou, ci te vor recomanda mai departe prietenilor lor. Serviciul de customer service este poate unul dintre cele mai importante beneficii pe care business-ul tău îl poate avea. Dacă alegi să îți externalizezi logistica, vei avea timp să te ocupi de măsurarea satisfacției clienților tăi, vei îmbunătăți timpul de răspuns și soluționare și îți vei optimiza procedurile de claim-uri, astfel vei putea să extinzi magazinul tău online și chiar să îți scalezi afacerea.