Simplify Blog

Simplify  |  27 noiembrie 2023

Cum să atragi clienți de toate vârstele în sezonul festiv

Sezonul sărbătorilor este deja sinonim cu sezonul cumpărăturilor, iar, în ultimii ani, clienții s-au obișnuit deja să facă shoppingul online, pentru a câștiga timp prețios. Din păcate, chiar și atunci când aceștia sunt dispuși să cheltuie bani pentru cadouri și cumpărături, nu există o rețetă universală care garantează vânzări. Generațiile sunt diverse, clienții au preferințe, […]

Simplify  |  24 octombrie 2023

Externalizarea serviciilor de e-fulfillment: beneficii pentru magazinele online

Articolul de luna aceasta l-am înlocuit cu un webinar care te va ajuta să înțelegi mai bine ce înseamnă pentru business-ul tău externalizarea și să descoperi beneficiile unei astfel de decizii pe termen lung. Îl poți asculta, în timp ce îți faci treaba, sau îl poți citi mai jos, în momentele de răgaz. De ce […]

Simplify  |  18 septembrie 2023

10 beneficii ale rețelelor sociale pentru afacerea ta e-commerce

Rețelele sociale nu sunt doar un loc în care se împărtășesc meme, selfie-uri și videoclipuri cu pisici. Ele reprezintă, de asemenea, un instrument eficient folosit de business-uri pentru a ajunge la potențialii clienți, de a comunica și inclusiv, de a iniția vânzarea. În ultimii ani, pe măsură ce rețelele sociale s-au diversificat, o nouă ramură […]

Simplify  |  03 august 2023

Controlează rata de retur a produselor în 5 pași simpli

E-commerce-ul a devenit rapid metoda preferată de cumpărături a clienților. Deși a deschis noi oportunități pentru comercianți, fiind un serviciu preferat de clienți pentru că e convenabil și rapid, acesta are și un dezavantaj major – rata ridicată de returnare a produselor. În Statele Unite, de exemplu, rata medie de returnare pentru achizițiile online a […]

Simplify  |  05 iulie 2023

Cum să-ți adaptezi afacerea de e-commerce în perioada inflației

Perioadele de inflație pot fi dificile pentru toate afacerile, dar, cu siguranță, business-urile antreprenorilor sunt printre cele mai afectate. Creșterea generalizată și (de multe ori) bruscă a prețurilor bunurilor și serviciilor reduce puterea de cumpărare a banilor și îi face pe cumpărători să-și regândească obiceiurile de cumpărături. Din păcate, nici măcar comerțul electronic nu poate […]

Simplify  |  20 iunie 2023

Customer experience: 5 tips pentru magazinele online

De câte ori nu s-a întâmplat să încerci să comanzi un produs online, însă, până la urmă, ai renunțat? Este o situație în care se regăsesc la un moment dat aproape toți clienții care preferă să facă shopping online. Un site dezorganizat, informații incomplete oferite clienților, timpul prea lung de așteptare pentru soluționarea problemelor, lipsa […]

Simplify  |  25 mai 2023

4 beneficii ale inteligenței artificiale pentru magazinele online

Astăzi, AI-ul este un tool atât de prezent în viețile noastre, încât cu greu ne putem imagina viețile fără smartphone-uri, hărți inteligente, asistenți virtuali sau online banking. Spre deosebire de alte industrii, e-commerce-ul este un domeniu care are la bază tehnologiile emergente. Pe măsură ce lumea digitală avansează rapid, proprietarii magazinelor online sunt nevoiți să […]

Simplify  |  02 mai 2023

Trenduri de e-commerce care merită urmărite în 2023

Piața de e-commerce este în plină dezvoltare în România. Nu o spunem doar noi, ci și studiile din domeniu. Potrivit unui raport de la Mordor Intelligence, industria comerțului electronic din România este așteptată să înregistreze o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 11,56% în perioada 2022-2027. Creșterea prevăzută se datorează avansului digital, dezvoltării infrastructurii […]

Simplify  |  11 aprilie 2023

Top 5 „obiceiuri & tradiții” ale magazinelor online în preajma Sărbătorilor Pascale

Dacă ești proprietarul unui magazin online, te-ai obișnuit deja cu exploziile de cumpărături din apropierea sărbătorilor consacrate. Alături de Black Friday și de Crăciun, Paștele se numără printre cele mai importante momente ale anului pentru consumatori.  Îți poți asigura și pregăti business-ul pentru valurile de cumpărături , cu această  listă de „obiceiuri & tradiții” pe […]

Simplify  |  16 ianuarie 2023

Îmbunătățește experiența clienților prin notificări despre livrare

Oricine a plasat vreodată o comandă online știe că, după pasul achiziției efective, cel mai important lucru care urmează este livrarea. Iar acum, când avem multiple opțiuni, de la lockere de unde putem ridica produsele într-o perioadă mai lungă de timp, sau livrarea clasică la adresă, este cu atât mai important ca pașii livrării să […]

Simplify  |  19 decembrie 2022

Stocul excesiv și cum să îl eviți

Comportamentul consumatorilor și tendințele pieței pot juca un rol semnificativ în apariția stocurilor de marfă în exces. În industria de e-commerce și de bunuri de uz casnic, stocurile în exces pot apărea destul de des, de obicei fiind influențate de tendințele sezoniere care se schimbă constant. Excesul de inventar înseamnă că un anumit produs care […]

Simplify  |  07 decembrie 2022

Ce este reward fulfillment și cum te poate ajuta pentru magazinul tău online?

În calitate de deținător al unui business online, te intersectezi în mod constant cu diferiți termeni și platforme software atunci când te ocupi de gestionarea afacerii. Iar acest lucru devine și mai vizibil când vine vorba de lanțurile de aprovizionare. Există diverși termeni utilizați de către cei care activează în industrie și care pot crea […]

Simplify  |  29 noiembrie 2022

5 tips pentru scalarea business-ului tău e-commerce

În lumea industriei de e-commerce, proprietarii de afaceri online trebuie să se poată adapta rapid schimbărilor care apar. Dacă încă nu ești pregătit pentru o bază de clienți în creștere rapidă sau nu plănuiești să faci modificări, s-ar putea să te simți depășit de cerințe. Iar efectele se vor vedea destul de repede: un site […]

Simplify  |  22 noiembrie 2022

Pregătiri pe ultima sută de metri pentru comenzile de Sărbători

Efervescența din depozite pare să ajungă la cote maxime, dar magazinele online încă mai pot face mici ajustări pentru a optimiza operațiunile și a minimiza costurile. Anul 2022 a fost despre creșterea prețurilor pentru combustibili, provocări în lanțurile de aprovizionare și schimbarea obiceiurilor de consum. Nu avem o baghetă magică pe care să o folosim […]

Simplify  |  04 octombrie 2022

Provocările din e-fulfillment pentru magazinele online

Schimbările din ce în ce mai rapide din industria de e-commerce pun presiune pe modelul tradițional de business pentru companiile de logistică 3PL. Piața de e-commerce continuă să crească, depășind creșterea globală a comerțului tradițional, și în același timp să atragă noi jucători care ajung să fie de succes. Cu toate acestea, strategiile de e-fulfillment […]

Simplify  |  19 septembrie 2022

Ce trebuie să știi când îți alegi furnizorul de e-fulfillment?

O mulțime de soluții de e-fulfillment vin astăzi în ajutorul magazinului tău online, însă sunt anumite aspecte pe care trebuie să le știi pentru a face alegerea furnizorului potrivit business-ului tău. Pentru cei care au o afacere online este bine știut că au de a face cu provocări continue atunci când vine vorba de gestionarea […]

Simplify  |  18 iulie 2022

Ce este managementul stocurilor și cum poate fi îmbunătățit în vremuri de criză?

Când ai un business e-commerce sau un magazin online, știi că unul dintre primele lucruri pe care trebuie să te concentrezi este gestionarea stocurilor, adică a tuturor materialelor (bunurilor, produselor, etc.) pe care le vinzi. Cu toții știm că un stoc înseamnă o anumită cantitate de „marfă” destinată vânzării și păstrată într-un depozit sau spațiu […]

Simplify  |  07 iulie 2022

Beneficiile automatizării în procesul de e-fulfillment

Cumpărăturile online au explodat cu o creștere puternică estimată la 6,2 miliarde de euro, în 2021, în creștere cu 11% față de 2020, pentru România. Sectorul e-commerce de la noi însumează aproape jumătate din întreaga cifră de afaceri a comerțului electronic din Europa de Est, estimată la 14 miliarde de euro. Această creștere a comenzilor […]

Simplify  |  21 iunie 2022

Ce înseamnă lead time, cum poate fi acesta îmbunătățit și ce beneficii au magazinele online?

de Carmen Vasilescu În industria de logistică, toată lumea este obișnuită să rostească termenul „lead time”. Lead time-ul este înainte de toate un KPI care urmărește durata proceselor și operațiunilor din lanțul logistic. Adică, acesta se referă la timpul de servire, la durata exactă dintre momentul în care o comandă este lansată şi momentul în […]

Simplify  |  30 mai 2022

Importanța livrării last mile

Pe măsură ce comerțul online continuă să crească la nivel global, consumatorii devin tot mai obișnuiți cu perioade de livrare tot mai rapide, astfel că și metodele de livrare din lanțul de aprovizionare al retailerilor trebuie să evolueze. Ca urmare, business-urile online au început să dezvolte noi tehnologii și să experimenteze modele de aprovizionare pentru […]

Simplify  |  02 mai 2022

ERP, ce este și cum te ajută pentru magazinul tău online?

Cu siguranță, dacă ai un magazin online, te-ai întâlnit până acum cu termenul ERP și acest lucru se datorează faptului că este unul dintre cele mai des întâlnite sisteme de automatizare a unei game largi de operațiuni. Însă, ce înseamnă mai exact un sistem ERP? Un software de tip ERP (Enterprise Resource Planning) are la […]

Simplify  |  20 aprilie 2022

Și răspunsul: Ca să câștigi timp și bani.

de Bogdan Stancu Logistics Sales Engineer Decizia de a externaliza serviciile de e-fulfillment poate fi întâmpinată, inițial, de un politicos „no, thank you”. Dar ce spui despre un un mic exercițiu de imaginație? Să zicem că te-ai decis și vrei să prospectezi varianta de a-ți externaliza serviciile de e-fulfillment, așa că faci research, vezi care […]

Simplify  |  05 aprilie 2022

5 moduri prin care să îmbunătățești stocul magazinului tău online

Pe măsură ce magazinul tău online crește și te ocupi de extinderea operațiunilor logistice, lucrurile devin mai solicitante. Contextul economic global al ultimilor 2 ani și criza lanțurilor de aprovizionare au produs numeroase efecte negative asupra disponibilității stocului pentru anumite categorii de marfă. Gestionarea eronată a stocurilor poate provoca pierderi semnificative pentru un magazin online, […]

Simplify  |  21 martie 2022

Depozitare tradițională vs. depozitare digitalizată

Dacă ai un magazin online și vrei să îți scalezi business-ul, este necesar să optezi pentru un depozit care să poată susține corespunzător activitatea de vânzare a produselor online. Iar pentru acest lucru, trebuie să alegi între un depozit tradițional versus unul digitalizat. Depozitul tradițional se referă la primirea și stocarea în siguranță a inventarului […]

Simplify  |  07 martie 2022

Cum să alegi curierul potrivit pentru business-ul tău?

de Bogdan Chiric Senior Account Executive Alegerea curierului potrivit este probabil unul din cei mai importanți pași pentru magazinul tău online. De ce? Pentru că pe măsură ce tehnologia a avansat și obiceiurile de cumpărare s-au schimbat, așteptările cu privire la livrarea produselor, au crescut și ele. Acum, mai mult ca oricând, cumpărătorii online preferă […]

Simplify  |  21 februarie 2022

Cum transformă dezvoltarea digitală lanțurile de distribuție

Pentru cineva care deține deja un magazin online sau își dorește să își deschidă un business e-commerce, este fundamental să înțeleagă procesul care se află în spatele managementului lanțului de aprovizionare sau de distribuție. Adică, ce se întâmplă din momentul achiziționării mărfii, cum o poate transporta, cine va gestiona fluxul de produse și de date […]

Simplify  |  07 februarie 2022

Strategia de branding

de Andreea Vasilescu Marketing Executive Lansarea unui nou brand presupune de la bun început un risc, însă cu cât strategia de brand este mai bine pusă la punct, cu atât șansele de reușită cresc. Strategiile de branding sunt cele care creează sau periclitează succesul unei afaceri, iar imaginea brand-ului tău te ajută să creezi o […]

Simplify  |  25 ianuarie 2022

Top 10 trenduri pentru 2022 în comerțul electronic

Începutul de an se anunță a fi unul efervescent pentru industria de e-commerce, ceea ce dă startul predicțiilor despre cum vor evolua lucrurile în următoarele douăsprezece luni. Fie că ești pasionat de industrie sau ai un magazin online, iată o listă a trendurilor care vor defini 2022, împreună cu câteva sfaturi despre cum să îți […]

Simplify  |  20 decembrie 2021

Cum se vede perioada sărbătorilor prin lentila unui logistician

de Roxana Mihai Project Manager Vin sărbătorile! Iar, pentru departamentul de logistică, efervescența mult așteptată a acestui sezon presupune volume mai mari decât în orice altă perioadă a anului, multiple inventare, închiderea anului și, din păcate, câteodată întârzieri la livrări. Crăciunul, sau mai bine spus luna decembrie, este o perioadă aglomerată atât pe plan profesional, […]

Simplify  |  17 decembrie 2021

Cum îți pregătești magazinul online pentru 2022?

2021 se apropie de sfârșit foarte curând. Pentru industria de e-commerce a fost un an plin de provocări, dar în același timp a avut loc și o creștere impresionantă a vânzărilor online. Totodată, pandemia de COVID-19 a afectat întregul lanț de aprovizionare la nivel global, ridicând probleme pe tot traseul logistic de la producători, la […]

Simplify  |  06 decembrie 2021

Cum poate magazinul tău online să facă față crizei lanțului de aprovizionare și a transporturilor

Pandemia de COVID-19, care încă nu s-a terminat, a creat un context diferit pentru toate piețele și toate industriile, care au avut lanțurile de aprovizionare perturbate pe mai multe linii de business. Astfel, fluctuațiile rapide ale cererii au destabilizat fiecare pilon al lanțului de aprovizionare la scară globală. Întreruperea lanțului de aprovizionare nu este ceva […]

Simplify  |  29 noiembrie 2021

Care sunt strategiile de marketing digital care îți vor aduce mai multe vânzări?

Marketingul și vânzările merg mână în mână, iar acesta este motivul pentru care cu cât te implici mai mult în strategia ta de marketing digital, cu atât afacerea ta va fi mai de succes. Sigur, dacă începi de la 0 nu este neapărat ușor, dar cu timp și resurse informaționale, oricine poate construi o strategie […]

Simplify  |  22 noiembrie 2021

Cele mai importante sfaturi pentru a economisi timp și a converti mai mulți clienți de Black Friday

Numărătoarea inversă deja a început! Momentul de cumpărare mult așteptat atât de magazinele online, cât și de clienți, este Black Friday, iar comenzile din această perioadă au devenit și ele mai complexe. Mesajele de vânzare pe care magazinul tău online le transmite, fie prin imaginea pe care o promovează sau prin text în sine, trebuie […]

Simplify  |  11 noiembrie 2021

Magazinul tău online este pregătit pentru Black Friday?

Ceea ce a început ca o tradiție americană a devenit de mult timp un fenomen mondial – Black Friday. Consumatorii din întreaga lume așteaptă cele mai bune oferte, iar brandurile și magazinele vin în întâmpinarea lor. Din cauza pandemiei de Covid-19, și anul acesta cumpărăturile vor fi diferite față de ceea ce am experimentat în […]

Simplify  |  08 noiembrie 2021

La ce se uită clienții când fac cumpărături de Black Friday

Digitalizarea accelerată a ultimilor ani, cu precădere a perioadei pandemice, a venit cu multiple avantaje, atât pentru magazine, cât și pentru cumpărători. Iar dacă magazinele au acum posibilitatea de a oferi servicii personalizate, de a interacționa cu clienții și de a colecta feedback într-un mod mult mai personal, clienții au mult mai multe opțiuni de […]

Simplify  |  01 noiembrie 2021

3 statistici după care să-ți construiești strategia de Black Friday

Anul acesta aniversăm 10 de ani de când Black Friday a fost introdusă pentru prima dată în România, iar succesul de care se bucură această zi a făcut ca un număr din ce în ce mai mare de magazine să se alăture celui mai mare eveniment de shopping din an. Iar dacă în trecut marii […]

Simplify  |  26 octombrie 2021

5 moduri prin care magazinele online pot câștiga loialitatea Gen Z

Dacă printre clienții magazinului tău online se numără și cei care fac parte din Gen Z, cu siguranță trebuie să citești acest articol. Generația Z este alcătuită din oameni născuți de la mijlocul anilor 90 până la mijlocul anilor 2000, ceea ce înseamnă că, în ultimii ani, ei sunt cei care au terminat facultatea și […]

Simplify  |  18 octombrie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 8 – Bune practici pentru magazinul tău online oferite de GPeC Andrei Radu, CEO  & Fondator al GPeC – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din România și Europa de Est Ce reprezintă GPeC? Gala GPeC reprezintă foarte multe. Am pornit în urmă cu 16 ani de zile ca o gală […]

Simplify  |  27 septembrie 2021

Cum să folosești social media în strategia de business e-commerce?

Conceptul de social media a evoluat de la principalul rol pentru care a fost creat: de la a conecta oamenii, până la a deveni un puternic canal de vânzare pentru diverse business-uri care se desfășoară în online. Pe măsură ce platformele au crescut și au adunat din ce în ce mai mulți utilizatori, acestea s-au […]

Simplify  |  20 septembrie 2021

5 trenduri care definesc comportamentul consumatorului online în 2021

Pandemia a obligat consumatorii să își schimbe o parte din obiceiuri și să adopte unele noi, iar pe măsură ce comerțul electronic se maturizează rapid în Europa, este momentul pentru următoarea etapă a creșterii online. Astăzi, nu se mai pune problema dacă oamenii vor face cumpărături online, ci cât de frecvent vor cumpăra, cât vor […]

Simplify  |  06 septembrie 2021

Cum poți transforma managementul livrărilor într-o strategie eficientă pentru campaniile Back to School și Black Friday 2021

Pentru industria de e-commerce, Back to school, Black Friday și sărbătorile de iarnă sunt următoarele campanii de promovare a vânzărilor. Ca și anul trecut, din cauza contextului pandemic, și în 2021, campaniile vor fi nevoite să se orienteze semnificativ pe clienții online. Cei care dețin un business care se bazează pe vânzările venite din mediul […]

Simplify  |  17 august 2021

Rolul centrelor logistice în lanțul de aprovizionare al magazinelor online

Dezvoltarea unui business în industria de e-commerce și lansarea unui magazin online presupun multă muncă și o mulțime de decizii. Din acest motiv, este important ca orice antreprenor să fie cât mai bine informat încă de la început. Centrele logistice joacă un rol cheie în comerțul electronic, deoarece determină unde îți vei stoca inventarul, cât […]

Simplify  |  27 iulie 2021

Importanța packaging-ului ca instrument de vânzări

Înainte să citești acest articol este foarte probabil să fi dat o comandă online sau să fi fost contact de o firmă de curierat. Nu mai este nicio noutate faptul că online shopping-ul este într-o creștere continuă, iar întreaga industrie de e-commerce se dezvoltă rapid. Pentru business-urile e-commerce, livrarea și partea de fulfillment reprezintă cel […]

Simplify  |  09 iulie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Comportamentul cumpărătorilor online: tips & tricks Despre ce vorbim astăzi? La invitația prietenilor de la Simplify, o să vorbim puțin despre cumpărături, cumpărătorii online și comportamentul lor. O să încep cu o veste proastă și una bună. Vestea proastă este că nu există o rețetă magică prin care să aduci cumpărătorii online la tine în […]

Simplify  |  01 iulie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 7 – Cum îți face Simplify viața mai ușoară și ție și afacerii tale? Cine este Simplify? Mă bucur să am ocazia de a discuta cu partenerii, potențialii noștri clienți, cu piața în general. Cine suntem noi? În primul rând suntem o gașcă, o echipă, care merge spre aceeași direcție, de a fi mai […]

Simplify  |  28 iunie 2021

ERP: Beneficiile automatizării procesului de e-fulfillment

Indiferent dacă afacerea ta online este una mare sau mică, există mai multe beneficii ale ERP de care compania ta ar putea beneficia. Software-ul de planificare a resurselor unei întreprinderi (ERP – Enterprise Resource Planning) este utilizat pentru a gestiona cele mai importante procese ale unei companii: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor, managementul riscurilor și conformitatea, […]

Simplify  |  25 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 6: Importanța componentei digitale pentru serviciile de e-fulfillment Ce face un Digital Transformation Director în Simplify? Responsabilitatea mea principală este finalizarea planului făcut pentru următorii 3-5 ani – Master Planul IT, cum îi mai spunem noi. Rolul este acela de a finaliza proiectele care ne vor duce către viziunea pe care noi am avut-o […]

Simplify  |  23 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 5: Cum poți face față unui număr crescut de vizitatori simultan? Ce este Clusters CS? Clusters CS este un sistem de management pentru servere, de web hosting. Dacă avem un site de prezentare, un blog sau un magazin online, el trebuie să stea pe un server, într-un data center și anumite soft-uri de pe […]

Simplify  |  23 iunie 2021

Sezonul 1 - How to Simplify your business

Episode 4 – Cum afectează legislația GDPR magazinele online? Câteva cuvinte despre AA Data Box? AA Data Box s-a născut din pasiunea mea și a partenerei mele, avocata Alis Pătlăgeanu, pentru acest domeniu, Data Privacy. Ea se ocupă de partea juridică, iar eu de securitatea informațiilor și bineînțeles de partea de management a programelor de […]

Simplify  |  14 iunie 2021

Cum poți crește vânzările prin descrieri atractive ale produselor?

Orice vizitator nou care intră pe site-ul tău rătăcește mai întâi prin paginile diferite ale categoriilor de produse. Apoi, dacă este interesat de ceva, face click pe produs. Primele interacțiuni de navigare pe care un vizitator le are cu website-ul magazinului sunt semnificative. De aceea, ar trebui să te asiguri că pagina nu este una […]

Simplify  |  09 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 3 – Integrarea de tip marketplace, ce este și cum te poate ajuta să îți scalezi afacerea? Cine este easySales? easySales este o platformă SaaS, un produs prin care încercăm să standardizăm și să automatizăm e-commerce-ul. Prin asta încercăm să creăm o nouă platformă, un nou fel de a face e-commerce în România într-un […]

Simplify  |  07 iunie 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 2: Beneficiile unei platforme de tipul multi-carrier shipping Cine este Innoship? Innoship este o companie de tehnnologie care ajută companiile din e-commerce să își administreze eficient propriile contracte de curierat, rezultând un beneficiu de cost, creștere de calitate a serviciului de livrare și o experiență mai bună a clientului final. Care ar fi beneficiile […]

Simplify  |  02 iunie 2021

Shopping cart abandonment

Ce este și cum îmbunătățești experiența consumatorului Doar un mic exercițiu de imaginație: cum ar fi ca experiența de cumpărături din lumea reală să se asemene câteodată cu cea din online? Să poți intra într-un magazin, să adaugi toate produsele pe care vrei să le cumperi într-un coș, dar la final să nu le achiziționezi. […]

Simplify  |  25 mai 2021

Sezonul 1: How to Simplify your business

Episodul 1 – De ce să externalizezi procesul de e-fulfillment? Cui se adresează Simplify? Simplify se adresează tuturor oamenilor care vor produse simple și rapide, tuturor celor care sunt specialiști în e-commerce, atât antreprenorilor cât și marilor corporații, tuturor celor care promovează acest produs de e-commerce în piață. Care a fost experiența ta cu antreprenorii […]

Simplify  |  10 mai 2021

10 motive pentru care este important să ai un website propriu

Afacerile mici și medii se confruntă cu un nou adevăr – aproape toată lumea s-a mutat în online. În prezent, consumatorii/utilizatorii, după cum se poate observa, sunt mai tot timpul cu nasul în ecranele telefoanelor lor. Iar, după cum bine știm, în primăvara lui 2020, majoritatea lumii a intrat în lock-down, multe business-uri fiind forțate […]

Simplify  |  04 mai 2021

E-Commerce vs. Marketplace

Unde ar trebui să-ți vinzi produsele online? Întotdeauna antreprenorii caută să găsească canale de vânzare cât mai eficiente pentru business-urile pe care le dețin, iar de cele mai multe ori aceștia se văd nevoiți să aleagă. Dacă afacerea ta înseamnă vânzarea de produse online, cum faci alegerea între un e-commerce website și un marketplace, mai […]

Simplify  |  27 aprilie 2021

Cum influențează e-commerce-ul piața logistică și activitatea companiilor conexe?

Bogdan Alecu – Senior Editor, Ziarul Financiar Cosmin Căpățânanu – Director Comercial Simplify M: Bună ziua. Îl avem alături de noi pe Cosmin Căpățâneanu, directorul comercial pentru Simplify by KLG. Salut, Cosmin! Cosmin: Salut, Bogdan! Vă mulțumesc foarte mult pentru invitația de azi. M: Mulțumesc că ești alături de noi! Cosmin, explică-ne puțin, ce înseamnă […]

Simplify  |  27 aprilie 2021

Cealaltă industrie din comerțul online: cum vinzi fără să te preocupi de transport sau depozit

Simplify, un serviciu local nou de e-fulfillment Magazinul se mută, de fapt, în zona de warehouse, depozitare, acolo sunt produsele prezente, listate, iar Simplify vine cu un ecosistem care aduce clienților din zona de ecommerce o soluție integrată. Putem începe cu 50 de comenzi pe zi și garantăm volume până la un nivel de mii […]

Simplify  |  07 aprilie 2021

E-fulfillment, ce este și cum te poate ajuta să îți scalezi afacerea

Afacerile magazinelor online de succes au toate un lucru în comun: serviciile extraordinare de e-fulfillment. Indiferent de tipul de afacere, visul oricărui antreprenor este să realizeze scalarea business-ului deținut și de ce nu, chiar internaționalizarea acestuia. Iar, când ne referim la un magazin online, această sarcină este una și mai dificilă și necesită eforturi considerabile, […]