Episodul 7 – Cum îți face Simplify viața mai ușoară și ție și afacerii tale?

  1. Cine este Simplify?

Mă bucur să am ocazia de a discuta cu partenerii, potențialii noștri clienți, cu piața în general. Cine suntem noi?

În primul rând suntem o gașcă, o echipă, care merge spre aceeași direcție, de a fi mai buni. Asta ne îndrumă în direcția potrivită.

Aș putea vorbi mult despre cifre, număr de clienți potențiali, însă nu cred că asta este relevant.

Aș putea introduce Simplify ca având în spate numele KLG Europe, o afacere mare în piața din România de 50 milioane EURO/an, dar aș vrea să îl introduc în schimb ca un grup mare de peste 400 de oameni care merg în aceeași direcție. Un grup care vrea să își dezvolte competențele, să învețe lucruri noi. Până și modul în care ne „evaluăm” business-ul sau clienții, nu avem vreun argument legat de eficiența financiară, ci ne uităm la ce învățăm noi din proiectele pe care le implementăm.

  1. Cum a apărut Simplify?

A apărut ca un lucru natural, nefiind nimic planificat.

În 2019, înaintea pandemiei, am identificat o mare nevoie în piața din România, în zona de e-fulfillment, de a veni cu un suflu nou, o inovație, o putere financiară care să faciliteze ce înseamnă o dezvoltare accelerată. E un potențial mare în piață.

Am creat Simplify nu fugind de KLG, pentru că în spatele lui este KLG, lucru care se poate vedea și din logo, ci pentru a putea avea o gândire accelerată, strategică, pentru a aloca mai repede resurse.

  1. Cum ajută Simplify un business online?

Primul lucru care îmi vine în minte este această meteahnă românească: „Noi știm să le facem pe toate”. Noi suntem și faianțari și zidari, de toate știm să facem.

În același timp business-ul ne învață un lucru: singura resursă limitată este timpul. Nu avem timp să le facem pe toate.

Și atunci sfatul meu pentru toți antreprenorii la început de drum în zona de e-commerce este să se focuseze pe tot ceea ce înseamnă servirea clienților, să înțeleagă nevoile lor, să ofere un portofoliu vast de produse și servicii, să găsească nișa lor pe piață. Dacă se focusează pe asta, tot ce înseamnă servicii suport, indiferent dacă sunt din zona financiară sau operațională, ar trebui să se îndrepte spre soluții de externalizare.

Asta aș face eu, aș căuta externalizarea acestor servicii, în primul rând pentru a focusa business-ul acolo unde este nevoie și în al doilea rând pentru a avea o soluție de scalabilitate.

  1. Ce planuri aveți pentru Simplify?

Avem un road map pentru următorii ani, dar bineînțeles că o să las și câteva surprize. Nu vreau să divulg totul prea devreme.

Mă voi întoarce la ce spuneam mai devreme despre ecosistem.

Simplify nu este doar un e-fulfiller. Este integratorul unui ecosistem care aduce la aceeași masă toate nevoile unui client din zona de e-commerce.

Avem un lucru bine stabilit, credem foarte mult în ideea de educație, dezvoltare, învățare și dorim să aducem la masă și un furnizor de training, de dezvoltare a competențelor pentru industria de e-commerce, ne dorim să aducem soluții de finanțare pentru clienții noștri, expertiză în zona de marketing către acest ecosistem. Sunt multiple planuri pe care în 2-3 ani le vom pune în Simplify.