Episodul 3 – Integrarea de tip marketplace, ce este și cum te poate ajuta să îți scalezi afacerea?

  1. Cine este easySales?

easySales este o platformă SaaS, un produs prin care încercăm să standardizăm și să automatizăm e-commerce-ul. Prin asta încercăm să creăm o nouă platformă, un nou fel de a face e-commerce în România într-un mod automatizat, centralizat prin care utilizatorii platformei să își poată gestiona cât mai ușor întreaga activitate online, de cele mai multe ori pe multiple platforme.

  1. Ce înseamnă o platformă de tipul SaaS?

Platforma SaaS este un serviciu web, care se află într-un cloud, bazat pe un abonament, prin care utilizatorii pot beneficia de întreaga infrastructură IT, doar prin accesarea unui simplu browser și care se plătește lunar în funcție de cât de mult utilizezi acea platformă.

  1. Cât de ușor beneficiezi de integrarea cu marketplace-urile?

În mod traditional, în momentul în care o companie ajunge la un anumit volum, începe să apeleze la programatori pentru a dezvolta diferiți conectori și diferite integrări cu canale de vânzare, curieri, cu tot ce au nevoie în zona de online.

Ce facem noi este să asigurăm această structură de e-commerce, prin conectorul pe care îl avem cu fiecare client în parte, ceea ce îi oferă lui libertatea de a alege unde vinde, cum vinde, de a i se sincroniza stocurile în timp real, eliminând siuațiile în care pot vinde produse pe care nu le au în stoc. Ce facem noi, este să înlocuim practic toate dezvoltările pe care le fac separat pentru fiecare marketplace, fiecare canal în parte.

  1. Cât de scump este pentru un magazin online să folosească easySales?

Prețurile variază în funcție de numărul de comenzi. Platforma noastră facilitează vânzarea pe multiple canale, fapt care îți aduce ție, ca magazin online, și mai multe vânzări, iar prețul pe care tu îl plătești diferă în funcție de numărul de comenzi procesate.

Prețurile pleacă de la 29 EURO/lună și poate ajunge, în funcție de comerciant la sute, mii de EURO.

Planul nostru este să integrăm cât mai multe marketplace-uri, pentru a putea oferi clienților noștri cât mai multe comenzi atât naționale cât și internaționale, ajutându-i astfel să crească.