Transformi fiecare livrare într-o nouă oportunitate de vânzare

Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor.

Află mai multe

/home/klgroman/simplify.ro/wp-content/themes/nexio-simplify/template-pages/template-single-partner-innoship.php on line 21

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/klgroman/simplify.ro/wp-content/themes/nexio-simplify/template-pages/template-single-partner-innoship.php on line 21
">

Beneficiile Innoship

Ai disponibile toate opțiunile de livrare la check-out

  1. Innoship este conectat cu toți curierii din România și din țările învecinate;
  2. Oferi clienților tăi încă de la check-out toate opțiunile de livrare disponibile: livrare în aceeași zi, standard, locker, pick-up, etc;
  3. Ai posibilitatea de a integra Innoship cu platforme de eCommerce sau tehnologii complementare;
  4. Poți accesa mai ușor noi piețe și ești la un click distanță de a adăuga curierii preferați;
  5. Prin oferirea de mai multe opțiuni de livrare, scazi rata de abandon la check-out și automat crești rata conversiilor.

Automatizezi procesul și economisești timp

  1. Platforma îți permite ”să pui pe automat” procesul de livrare, astfel încât să te poți ocupa de aspectele care contează pentru afacerea ta
  2. Algoritmii de machine learning alocă dinamic comenzile oferindu-ți cea mai bună soluție de livrare
  3. Ține cont de tarife negociate de tine, aria de acoperire, performanța de livrare pe zone, viteza de reacție la diverse situații, întârzieri sau blocaje
  4. Sistemul permite să setezi reguli specifice businessului tău pentru alocarea comenzilor către curieri
  5. Primești automat notificări și alerte atunci când se întâmplă ceva neprevăzut.

Optimizezi costurile aferente procesului de livrare

  1. Simplitatea și eficiența prin care comenzile sunt alocate automat îți permit să scazi costurile și să crești profitabilitatea;
  2. Poți seta o limită maximă pană la care ești dispus să plătești în plus, pentru un serviciu de o calitate mai bună;
  3. Cashflow-ul este constant, reducând rata de retur reușești să ai un management mai bun al rambursărilor sau deconturilor;
  4. Nu există costuri de integrare pentru platforma Innoship;
  5. Plătești doar pentru ceea ce folosești.

Vizualizezi rapoarte și analize

  1. Panoul de control reprezintă soluția de acces la informații corecte, în timp real, într-un mod ușor de interpretat, asupra performanței oferite de curieri;
  2. Cu vizibilitate totală asupra performanței curierilor pe fiecare serviciu de livrare, identifici trenduri și zone specifice în care livrarea ar putea fi îmbunătățită;
  3. Ai posibilitatea de a observa blocaje, astfel încât să te poți adapta instant pentru a respecta promisiunea făcută clienților;
  4. Poți compara dintr-o singură privire calitatea serviciilor și eficiența fiecărui curier pe care îl utilizezi.

Ai disponibile toate opțiunile de livrare la check-out

  1. Innoship este conectat cu toți curierii din România și din țările învecinate;
  2. Oferi clienților tăi încă de la check-out toate opțiunile de livrare disponibile: livrare în aceeași zi, standard, locker, pick-up, etc;
  3. Ai posibilitatea de a integra Innoship cu platforme de eCommerce sau tehnologii complementare;
  4. Poți accesa mai ușor noi piețe și ești la un click distanță de a adăuga curierii preferați;
  5. Prin oferirea de mai multe opțiuni de livrare, scazi rata de abandon la check-out și automat crești rata conversiilor.

Automatizezi procesul și economisești timp

  1. Platforma îți permite ”să pui pe automat” procesul de livrare, astfel încât să te poți ocupa de aspectele care contează pentru afacerea ta
  2. Algoritmii de machine learning alocă dinamic comenzile oferindu-ți cea mai bună soluție de livrare
  3. Ține cont de tarife negociate de tine, aria de acoperire, performanța de livrare pe zone, viteza de reacție la diverse situații, întârzieri sau blocaje
  4. Sistemul permite să setezi reguli specifice businessului tău pentru alocarea comenzilor către curieri
  5. Primești automat notificări și alerte atunci când se întâmplă ceva neprevăzut.

Optimizezi costurile aferente procesului de livrare

  1. Simplitatea și eficiența prin care comenzile sunt alocate automat îți permit să scazi costurile și să crești profitabilitatea;
  2. Poți seta o limită maximă pană la care ești dispus să plătești în plus, pentru un serviciu de o calitate mai bună;
  3. Cashflow-ul este constant, reducând rata de retur reușești să ai un management mai bun al rambursărilor sau deconturilor;
  4. Nu există costuri de integrare pentru platforma Innoship;
  5. Plătești doar pentru ceea ce folosești.

Vizualizezi rapoarte și analize

  1. Panoul de control reprezintă soluția de acces la informații corecte, în timp real, într-un mod ușor de interpretat, asupra performanței oferite de curieri;
  2. Cu vizibilitate totală asupra performanței curierilor pe fiecare serviciu de livrare, identifici trenduri și zone specifice în care livrarea ar putea fi îmbunătățită;
  3. Ai posibilitatea de a observa blocaje, astfel încât să te poți adapta instant pentru a respecta promisiunea făcută clienților;
  4. Poți compara dintr-o singură privire calitatea serviciilor și eficiența fiecărui curier pe care îl utilizezi.

Rezultate la care te poți aștepta

Scazi costurile lunare de livrare cu până la

25%

Crești calitatea serviciului cu până la

15%

Economisești timp lunar de până la

20h

Acces la mai multe opțiuni de livrare

25+